Jesteś tutaj: Agro-Exped - strona główna >>Pomoc
Komunikat
Uwaga. Ze względu na wzmożony ruch i obciążenie sezonem nie jesteśmy w stanie odebrać wszystkich telefonów.
Bardzo prosimy o wyrozumiałość i kontakt poprzez adres e-mail sklep[at]nasionaimport.pl .
POMOC
Czas realizacji zamówień
Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.
Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych. Przykładowo, jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 17, jego realizacja rozpoczyna się dnia następnego.
Dla produktów oznaczonych "sprowadzany na zamówienie", termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w historii swoich zamówień.
Przesyłki dostarczają firmy kurierskie. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle 1-2 dni roboczych.
W niektórych przypadkach zamówiony towar, można odebrać tylko w punkcie odbioru osobistego w Łęcznej (ul. Pasternik 8) lub Brzezinach (nr 166). Przy odbiorze osobistym nie pobieramy opłat za dostawę, gdyż zamówiony towar znajduje się już w odpowiednich magazynach.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Rabaty
Do zamówień nie przewidujemy rabatów. W przypadku dużego zamówienia (na nasiona importowane powyżej 5000 zł) prosimy o telefon na numer 530 719 506. Spróbujemy wynegocjować cenę.
Możliwość obniżenia ceny jest bardzo ograniczona, niemniej jednak dołożymy starań, żeby nasz klient był zadowolony.
Dostępność produktów
Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas oczekiwania na jego wysłanie.
Dla produktów oznaczonych "sprowadzany na zamówienie", termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w zakładce historia zamówień.
Przy zamawianiu kilku produktów, liczy się najdłuższy z czasów oczekiwania. Jest tak dlatego, że wszystkie zamówione produkty nadajemy w jednej przesyłce.
Koszty przesyłek
Koszt przesyłki kurierskiej zaczyna się od 20 zł brutto. Wraz ze wzrostem wagi paczki (lub jej objętości) koszt dostawy będzie rósł.
Cena dostawy podana po przejściu do koszyka i zaznaczenia sposobu dostawy jest wartością brutto dodawaną na fakturze zamówienia.
W przypadku zamówienia małych gabarytowo pozycji możemy przesyłkę wysłać Pocztą Polską. W takim jednak przypadku prosimy o kontakt na nasz numer telefonu: 530 719 506.
Firma wysyłkowaWaga brutto paczki (z opakowaniem)Cena brutto paczki przedpłaconejCena brutto paczki pobraniowej
Poczta PolskaMniej niż 1kg13,53 złPrzesyłki pobraniowe nie są realizowane
Firma kurierskaOd 0 do 5 kg21,55 zł27,70 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 5 do 10 kg24,24 zł30,39 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 10 do 15 kg26,94 zł33,09 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 15 do 20 kg26,94 zł33,09 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 20 do 25 kg30,98 zł37,13 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 25 do 31 kg30,98 zł37,13 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 31 do 40 kg53,87 zł60,02 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 40 do 50 kg53,87 zł60,02 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 50 do 100 kg115,16 zł121,31 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 100 do 200 kg129,30 zł135,45 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 200 do 300 kg148,15 zł154,30 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 300 do 500 kg180,48 zł186,63 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Firma kurierskaOd 500 do 700 kg208,76 zł214,91 zł
+ 1,23 % wartości pobrania
Jak reklamować?
Reklamacja pod względem ilościowym zamówionego towaru jest możliwa poprzez przesłanie zgłoszenia na adres sklep@nasionaimport.pl z załączonym protokołem różnic sporządzonym przez kuriera. W przypadku braku takiego protokołu sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji takiej reklamacji. Jeżeli taki protokół zostanie do nas przesłany postaramy się dosłać brakujące pozycje na nasz koszt w najbliższym możliwym terminie.
W przypadku uszkodzenia towaru procedura składania reklamacji przebiega tak samo jak w powyższym przypadku.
Reklamacje dotyczące zdolności kiełkowania nasion, działania środka chemicznego, itp. prosimy zachować do wglądu opakowanie, dokument zakupu oraz w przypadku środków chemicznych wszystkie atesty i szkolenia jakie będą wymagane przez producenta / dystrybutora. Prosimy o przesłanie do nas zgłoszenia reklamacyjnego na adres e-mail sklep@nasionaimport.pl oraz dołączyć numer partii reklamowanego towaru. Prosimy również krótko opisać jaki zaistniał problem. Z naszej strony zapewnimy Państwu kontakt z przedstawicielem regionalnym danego produceta, a ten poprowadzi dalej proces reklamacji.
Raty
W tej chwili nie mamy możliwości sprzedaży ratalnej.
Regulamin
Sklep internetowy Agro-Exped, dostępny pod adresem www.nasionaimport.pl, www.agroexped.pl oraz www.agro-exped.pl, prowadzony jest przez firmę P.H.U. Agro-Exped Tomasz Błachnio. Adres firmy to Podzamcze 255, 21-010 Łęczna. NIP: 713-001-73-27.

Regulamin zakupów
Sklep internetowy Agro-Exped prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę nasze strony: www.nasionaimport.pl, www.agroexped.pl oraz www.agro-exped.pl.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie Agro-Exped są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Agro-Exped są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT.
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w prowadzonych przez Agito lub jego partnerów punktach odbioru osobistego. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu na stronie Koszty i sposoby dostawy.
W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno zamówienie, sklep Agro-Exped może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.
Możliwe są następujące formy płatności:
Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze towaru lub w kasie punktu odbioru osobistego. Sklep Agro-Exped zastrzega sobie w niektórych sytuacjach prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania do wysyłki.
Więcej o terminach realizacji zamówienia na stronie Czas realizacji zamówienia w dziale Pomoc.
Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu na stronie Koszty i sposoby dostawy w dziale pomoc.
W przypadku przesyłek płatnych przy odbiorze odbiorca, który odmówi odebrania paczki, będzie obciążony przez nas kosztami przeysłki do odbiorcy oraz przesyłki zwrotnej. W przypadku zwrotu przesyłek opłaconych wcześniej przelewem odbiorca prześle na własny koszt zwracany towar na adres firmy. Faktura zostanie przez nas skorygowana tylko w kwocie kosztu towaru. Nadpłatę odeślemy na konto odbiorcy po wcześniejszym przekazaniu numeru konta na adres e-mail sklepu.
W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, Agro-Exped zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie oraz sposobów odbioru zamówionego towaru.
Przy każdym oferowanym towarze podany jest orientacyjny czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia przez klienta do chwili przygotowania zamówionego towaru i wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. W przypadku podzielenia zamówienia, poszczególne przesyłki, mogą zostać wysłane w różnym terminie o czym Klient informowany jest drogą mailową.
Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Należy pamiętać, iż: termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy.
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu.
Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni, firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. Agro-Exped nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
W przypadku odbioru osobistego, przesyłki są dostarczane do wskazanego punktu odbioru osobistego. O możliwości odebrania zamówionego towaru informujemy drogą e-mailową. Przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru towaru. Przesyłkę, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy. Więcej informacji na temat możliwości odbioru osobistego znaleźć można na stronie Odbiór osobisty w zakładce pomoc.
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres firmy Agro-Exped, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia (numer podawany będzie poprzez adres e-mail), który można uzyskać wysyłając e-mail na adres sklep@agroexped.pl.
Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do Agro-Exped. Jeżeli będą wymagane dodatkowe ekspertyzy techniczne wykonywane przez zewnętrzne firmy, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
Warunkiem przyjęcia przesyłki zwrotnej przez magazyn jest wpisanie na liście przewozowym, w polu „zadeklarowana wartość", ceny zakupu odsyłanego towaru. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Przesyłki, dla których na liście przewozowym nie będzie wpisanej deklarowanej wartości ubezpieczenia, nie będą przyjmowane przez nasz magazyn.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają produkty, podlegające ochronie praw autorskich, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką oraz nasiona i środki chemiczne. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia, który można uzyskać wysyłająć e-mail na adres sklep@nasionaimport.pl. Informację o rodzaju spedytora, oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas nadawania numeru RMA. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta Pocztą Polską. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.
Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Więcej informacji o tym jak bezpiecznie odebrać przesyłkę znaleźć można w zakładce Bezpieczeństwo dostawy w dziale Pomoc.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Agro-Exped nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.
Sklep Agro-Exped zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta.
Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do P.H.U. Agro-Exped Tomasz Błachnio Podzamcze 255 21-010 Łęczna oraz na przetwarzanie przez sklep Agro-Exped, danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie Agro-Exped (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Agro-Exped. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
Poradniki
Przed odbiorem przesyłki należy sprawdzić jej stan oraz po podpisaniu protokołu kurierowi sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera.
W przypadku niezgodności zawartości kurier ma wypełnić protokół strat. Kopię takiego protokołu należy przesłać do nas na adres sklep@nasionaimport.pl wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.

Więcej poradników już wkrótce.
Bezpieczeństwo
Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości.
Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Kontakt
Kontakt telefoniczny do naszej firmy: +48 530 719 506 lub 530 666 345.
Można z nami skontatkować się również przez adres e-mail sklep@nasionaimport.pl .
Adres siedziby firmy: P.H.U. Agro-Exped Tomasz Błachnio Podzaczme 255 21-010 Łęczna
Informacje o firmie Agro-Exped
INFORMACJE O FIRMIE AGRO-EXPED
Firma istnieje na rynku od 1994 roku.
Początkowo zajmowaliśmy się sprzedażą środków ochrony roślin stopniowo poszerzając zakres asortymentu o nawozy, nasiona, itp. aż do praktycznie pełnej obsługi rolnictwa poza maszynami i częściami do nich.
Zatrudniamy fachową kadrę, która nie tylko zna się na rzeczy, ale również ma doświadczenie w prowadzeniu upraw rolniczych. Dzięki temu są to osoby bardzo dobrze zorientowane jak prowadzić uprawy od przygotowania pola do samego zbioru i przechowania.
Adres i mapa dojazdu
Adres firmy:
P.H.U. Agro-Exped Tomasz Błachnio
Podzamcze 255
21-010 Łęczna

Punkty odbioru osobistego:
Łęczna
ul. Pasternik 8
21-010 Łęczna

Agro-Exped - dojazd Łęczna

Brzeziny
Brzeziny 166 (gmina Puchaczów)
21-013 Puchaczów

Agro-Exped - dojazd Brzeziny
© 2011 Agro-Exped Wszystkie prawa zastrzeżone